Новости в е-почте
Курсы валют
Авторизация
Labdien!
Sveiciens rudenī, jo rīt jau būs astronomiskais rudens klāt.
Šajā sakarā vēlos "saskaitīt cāļus", kā jau rudenī klājas. Kādu laiku atpakaļ rakstīju vēstuli par ceļu un apgaismojumu Prohorova ielā un saņēmu atbildi par to, ka 2012. - 2013. gadā paredzēti līdzekļi un darbība. Vēlos pateikties par jau padarīto - ceļa gabaliņš ir nograntēts pamatīgi, redzēsim, kas būs lietus laikā un kad smagās dzelzceļa depo mašīnas to pārbaudīs uz izturību, jo apakšā ir vecs asfalta segums, kas varētu būt labs pamats. Tomēr rudenim nākot - gribētos arī apgaismojumu šajā posmā. Tas, nu, vēl no solītā ir izpalicis.Tomēr ir vēl kāda risināma problēma, kas ir saprotama tikai tiem, kas dzīvo šajā rajonā un ir spiesti katru dienu doties uz skolu vai darbu ar pilsētas autobusu vai vilcienu. Runa jau par to pašu infrastruktūru vien ir: 40 gadu laikā, kopš pazīstu šo rajonu, dīvainā kārtā nevienam nav radusies vēlme pielāgot kaut ko kājāmgājējiem. Kad gājējs nostājas pie betona rūpnīcas caurlaides Prohorova un Neretas ielas krustojumā, tad ir pilnīgi neiespējami gājējam tikt līdz autobusu pieturai Apšu ielā vai Rūpniecības ielā - jāiet pa zvēru takām, pa sliedēm vai ielas braucamo daļu. Tumsā tas ir bīstami un nepatīkami jau pieaugušam cilvēkam, kur tad vēl bērnam, kurš neiekļaujas pieņemtajos standartos un braukā uz citām skolām, nevis uz 6. vai 2. psk. Tāpat ir izveidota ietve gar rūpnīcas sētu no Prohorova ielas līdz Birzes ielai pa Neretas ielu, bet pilnīgi nav padomāts par to, kā no 10. nama tikt uz tās ietves virsū vai no ietves nokļūt pie mājas ieejas. Nav jau arī skaidrs, kam tad tas jādara - privātīpašniekiem vai pilsētas Domei. Cik parakstu jāsavāc un kādi projekti jāsaraksta, lai tādu mazumiņu lietas labā izdarītu? Labāk lai bloki rūpnīcā sadrūp laika zoba dēļ, bet neliksim tos gājēju ērtībai..Pilnīgi nesaprotu, kāpēc JAP 2. maršruta (deviņi reisi pa dienu) un 16. maršruta (četri reisi pa dienu) autobusi nav spējīgi iegriezties depo. Skaita, skaita plūsmu un kā nevar, tā nevar sakārtot satiksmi tā, lai būtu kaut cik ērti iedzīvotājiem. Tās ir tikai 2 minūtes un 1,5 km. Galā apgriešanās laukums ir gana liels pašreizējiem nelielajiem busiem - var braukt bez bojāšanās, bet ieguvums tāds, ka bērniem un pieaugušiem pa tumsu ziemā nav ne pa dubļiem, ne pa sniegu jābrien. Braucēju būtu vairāk. Ne jau visiem jābrauc ekskursijā pa pilsētu gar Amoplant. Ja arī kāda Ānes pagasta žogvāvare satraucās par lieko līkumu uz depo, tad pati tur depo varētu arī pastaigāt - ne tā kā Ānē, kur ir izbūvētas ietves un pieturas.
Šādas un vēl citas pārdomas pārņem, kad skatos uz Mītavas tiltu, kurš ir gana skaists, tomēr kādu gadu jau vēl varēja gaidīt. Nepatīkami, ka vesela rajona iedzīvotāji jau gadiem ilgi nav nekas salīdzinot ar Dievs vien zina ko...

Varētu jau pievienot arī fotogrāfijas, bet pilsētas saimniekiem derētu arī pašiem kājām ejot palūkot, kā šeit dzīvojas cilvēkam, kuram nav auto, jāpārvietojas uz darbu un skolām ar sabiedrisko transportu un jāmeklē vēlēšanu iecirkni kaut kur slimnīcā...lietū, vējā, sniegā, rudenī...Darbs Bez Tabu filmēšanas grupai.
Имя пользователя
Ответить:
Комментарий
AUTOdoc.lv
back Март 2024 forward
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
        01 02 03
04 05 06 07 08 09 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
             
Объявления
О нас Контакты Правила пользования и безопасность Реклама Laika ziņas Jelgavā